Pravila in pogoji poslovanja

Pogoji uporabe storitev

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje pogodb o nakupu na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne trgovine Lucky Kiddo (v nadaljevanju "spletna trgovina"), ki jo upravlja podjetje Lucky Kiddo d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju "prodajalec"). Poslovni pogoji so pripravljeni v skladu s predpisi o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Z nakupom izdelka v spletni trgovini uporabnik (v nadaljevanju kupec) potrjuje in jamči, da je polnoleten in ima popolno poslovno sposobnost. Prodajalec bo osebne podatke, ki jih kupec posreduje ob nakupu, uporabljal in obdeloval za namen sklepanja in izpolnjevanja pogodb na daljavo. Z nakupom v spletni trgovini se kupec strinja, da mu lahko prodajalec pošilja promocijska sporočila na navedeno telefonsko številko in elektronski naslov, pri čemer bo v skladu z zakonskimi določbami jasno navedeno, da so bila poslana v imenu podjetja prodajalca.

Splošni pogoji obravnavajo pravice kupca in poslovno razmerje med prodajalcem in kupcem.

Prodajalec si pridržuje pravico, da pogoje kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da redno pregledujete pogoje poslovanja.


Ponudba izdelkov, dobavni roki in prevzem

Zaradi narave spletnega nakupovanja se ponudba izdelkov v spletni trgovini pogosto in hitro spreminja. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno vseh lastnosti izdelka, zato služijo le kot informativni prikaz.

Prodajalec bo naročene izdelke kupcu dostavil v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, ob dostavi na dom, je do 7 delovnih dni od potrditve naročila za naslove dostave v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, je čas dostave do 60 delovnih dni.

Prodajalec omogoča način dostave oziroma prevzema izdelkov po povzetju (nakupa po povzetju); v tem primeru kupec plača stroške dostave in provizije ob dostavi. V primeru plačila po povzetju s plačilno kartico kupec plača provizijo GLS za plačilo s plačilno kartico v skladu s cenikom GLS. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS, ki zagotavlja enostavno in zanesljivo dostavo. Kurir bo kupcu paket dostavil na izbrani naslov, ki ga je kupec navedel za dostavo. V primeru, da kupca ob poskusu dostave paketa ne bo tam, bo kurir pustil obvestilo v poštnem nabiralniku. Kupec lahko nato paket z obvestilom in osebnim dokumentom prevzame na pošti, navedeni na obvestilu. Stroški redne dostave so enotni za celotno Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Prodajalec si pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če lahko pogodbo izpolni z nižjimi stroški.


Cene

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse navedene cene veljajo v času naročila in veljajo do sprejetja novega cenika. Na strani spletne trgovine je objavljena redna cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno ponudnika za določen izdelek, in spletna cena, ki je dostopna vsem kupcem spletne trgovine. Po opravljenem nakupu kupec po elektronski pošti prejme potrditev naročila z vsemi podrobnostmi naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Prodajalec kupcu izda račun na trajnem nosilcu podatkov. Vrednost DDV in stroški pošiljanja so razvidni iz cenika na strani naročila in v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme po potrditvi naročila.

Prodajalec si pridržuje pravico do napak pri ceni in dobavnem roku, pri čemer o tem obvesti kupca v 24 urah po oddaji naročila in mu povrne vse stroške, ki so že nastali s tega naslova.


Načini plačila

Prodajalec kupcu omogoča naslednje načine plačila za nakup izdelkov v spletni trgovini:
- z gotovino ob dostavi
- s kreditnimi karticami
- s sistemom PayPal

POSTOPEK NAKUPA

Sprejeto naročilo

Naročilo postane veljavno takoj, ko ga kupec odda. Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme potrdilo o prejemu naročila z vsemi podatki o naročilu. Razen možnosti odstopa od pogodbe kupec po oddaji naročila ne more spreminjati njegove vsebine.

Potrjeno naročilo

Ko kupec odda naročilo, je preusmerjen na spletno mesto s sporočilom, da je njegovo naročilo sprejeto. Po prejemu naročila ga prodajalec preveri, preveri razpoložljivost naročenih izdelkov in potrdi naročilo na registrirani elektronski naslov kupca. Prodajalec lahko prek kontaktne telefonske številke stopi v stik s kupcem tudi zaradi preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilnosti dostave. Po potrditvi naročila bo prodajalec kupca po elektronski pošti obvestil o predvidenem datumu dobave. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je elektronsko shranjena na prodajalčevem strežniku in je na voljo kupcem na njihovo pisno zahtevo.

Preklic naročila

Naročilo se smatra kot potrjeno, če ga kupec ne prekliče. Če izdelka ni mogoče dostaviti v pisnem roku, prodajalec o tem obvesti kupca na telefonsko številko ali elektronski naslov. Kupec lahko naročilo prekliče tako, da odgovori na elektronsko sporočilo, ki ga prejme ob naročilu.

Odprema

Prodajalec, pripravi in odpošlje blago v dogovorjenem roku z dogovorjenim načinom pošiljanja.

Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga

Ti pogoji vključujejo tudi garancijo in vračilo blaga, ki sta dostopna na strani.

Varnost in zaščita osebnih podatkov

Ti pogoji vključujejo tudi Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na tej strani.


Izjava o omejitvi odgovornosti

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih v njegovi spletni trgovini. Kljub temu se lahko značilnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalcu ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil, da odstopi od naročila ali zamenja naročeni izdelek.

Prodajalec si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe ali izvedbe naročila v primeru stvarne napake v ponudbi. Stvarna napaka zajema elemente, na podlagi katerih prodajalec ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Te napake vključujejo očitne napake v ceni izdelkov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Trgovec ni odgovoren za kakršno koli škodo ali poškodbe, ki jih povzroči uporaba ali napačna uporaba izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Odgovornost za napake

Kupec ima pravico zahtevati svoje pravice iz naslova stvarnih napak v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko zahteva svoje pravice iz stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka ugotovljena, na spletni strani info@lucky-kiddo.com in priloži račun ali številko naročila. Prodajalec bo kupcu v najkrajšem možnem času ponudil zamenjavo izdelka ali možnost vračila kupnine.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pojavijo dve leti po dobavi blaga.

Izdelek ima stvarno napako. če:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno uporabo ali trženje
- izdelek nima lastnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katero ga kupec kupi, vendar so bile prodajalcu znane ali bi mu morale biti znane
- izdelek nima lastnosti in razlik, ki so bile izrecno ali implicitno dogovorjene ali določene
- je prodajalec dobavil izdelek, ki ne ustreza vzorcu ali modelu, razen če je bil vzorec ali model prikazan le v informativne namene.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec prodajalca obvestiti o napaki in jo temeljito opisati ter mu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najpozneje pa v 8 delovnih dneh, izpolniti kupčevo zahtevo. Če pa je napaka sporna, mora prodajalec kupcu v 8 delovnih dneh posredovati pisni odgovor.


Pravica do informacij

Kupec ima pravico do brezplačnih informacij o svojih osebnih podatkih, ki jih hrani prodajalec, in pravico do izbrisa teh podatkov. V primeru vprašanj v zvezi z izbrisom, obdelavo ali uporabo osebnih podatkov se lahko kupec obrne na: info@lucky-kiddo.com ali pošlje prodajalcu zahtevo po pošti.


Obvestila o statusu naročila

Prodajalec si pridržuje pravico, da prek posredovanih kontaktnih podatkov (telefonska številka ali e-poštni naslov) kupca prek SMS-sporočila ali e-pošte obvesti, ko je naročilo odposlano in če pošiljke v 3 do 5 dneh ni prevzel. Če predmeti niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržuje pravico, da pokliče na navedeno telefonsko številko kot opomnik za prevzem paketa.


Obvestila

Z nakupom v spletni trgovini se kupec strinja, da mu lahko prodajalec na navedeno telefonsko številko, elektronski naslov ali druga elektronska sredstva pošilja posebne ponudbe in promocije spletne trgovine ter mu pošilja reklamna sporočila, iz katerih bo v skladu z zakonskimi določbami razvidno, da so bila poslana v imenu prodajalčevega podjetja.

Iz baze prejemnikov se lahko kadar koli odjavite s sporočilom na naslovu info@lucky-kiddo.com ali s klikom na povezavo "Odjava" na dnu promocijskih sporočil.


Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec si po najboljših močeh prizadeva izpolniti dolžnost, da vzpostavi učinkovit sistem za obravnavanje pritožb in določi osebo, na katero se lahko kupec v primeru težav obrne po telefonu ali elektronski pošti. Kupec pritožbe predloži v pisni obliki po elektronski pošti. Prodajalec bo v petih (5) delovnih dneh od prejema pritožbe tudi potrdil prejem pritožbe, obvestil kupca, koliko časa bo potreboval za njeno obravnavo, in ga obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato si bo prodajalec po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnega spora. Če sporazumna rešitev spora ni dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.

Za te pogoje in vse spore med prodajalcem in kupcem se uporablja in upošteva slovensko materialno in procesno pravo. Za vsa razmerja ter pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.