Pogosto zastavljena vprašanja

Kako oprati oblačila Lucky Kiddo?

Priporočamo pranje na programu pri 30 stopinjah. Pred pranjem obrnite izbrani izdelek tako, da je potisk na notranji strani.

Kako poiščem pravo velikost?

Če želite biti prepričani, da ste izbrali pravo velikost, pred naročilom preverite našo tabelo velikosti. Izmerite mere svojega otroka in jih primerjajte z našo tabelo velikosti. Če je vaš otrok med različnimi velikostmi, vam priporočamo, da izberete manjšo velikost.

Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?

Če na izdelkih opazite napako ali poškodbo, ki je niste povzročili sami, nam v 14 dneh po prejemu paketa pišite na info@lucky-kiddo.com. Paketa ne pošiljajte nazaj na naš naslov, temveč počakajte na naš odgovor in napako bomo ustrezno popravili.

Kaj če mi naročena oblačila niso všeč?

Če izdelek, ki smo vam ga dostavili, ne izpolnjuje vaših pričakovanj, ga lahko vrnete. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. Kupec je odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka, teh stroškov ne povrnemo. Uporabite potrdilo o vračilu, na katerem navedite razlog za vračilo. Vrednost naročila vam bomo povrnili na isto plačilno metodo, ki ste jo uporabili za plačilo naročila, takoj ko bo paket prispel in bo pregledan.

Kako lahko unovčim kodo kupona?

Ko imate izdelke v košarici, pojdite na blagajno in v polje "Koda kupona" preprosto vnesite kodo kupona. Najdete ga na desni strani. Skupni znesek naročila se bo takoj zmanjšal za vrednost kupona. Nato zaključite naročilo.

Moja koda kupona ne deluje. Kaj se dogaja?

Razlogov, zakaj vaša koda kupona ne deluje, je lahko več:
1. Kupon je bil že unovčen, zato nima več sredstev.
2. Kupon je bil povezan z računom določene stranke.
3. Bon je vezan na določeno najnižjo in/ali najvišjo vrednost naročila.
Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na nas na naslov info@lucky-kiddo.com. Pri tem ne pozabite navesti kode kupona.

Kako lahko preverim, ali sem pravilno oddal naročilo?

Ustreznost naročila lahko preverite v elektronskem sporočilu o potrditvi naročila. Če e-poštnega sporočila ne najdete, preverite mapo za neželeno pošto.
Če imate dodatna vprašanja v zvezi z naročilom, se lahko vedno obrnete na našo pomoč prek e-pošte info@lucky-kiddo.com in z veseljem vam bomo pomagali.